12 Nisan 2016 Salı

Kapuşonlu Penguen

Bahar geldi çalışıyorum,Aplike penguen çok şirin oldu.Hele ki oyuncağı ayrı bir tatlı.
Yeni sahibi güle güle kullansın artık.
Üçlü bir alt açma takımı.Bu sefer istek üzerine bez çantasını az daha büyük çalıştım.Bir iki bez fazla alacak.Siz de böyle bir takım isterseniz mail adresimden bana ulaşın.
Aplike ve kumaş seçiminde yardımcı oluyorum.İsteğinize göre çalışıyorum dolayısıyla size özel bir set oluyor.



Lütfen ayağımı görmezden gelin :))
Penguen sen çok tatlısın.
İyi akşamlar...

3 yorum:

  1. Allah'ım ne sevimli penguenler böyle, eline, gözüne sağlık Nursel'ciğim, alan da güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Müjde abla ,inşallah iyi günlerde kullansınlar :)

      Sil
  2. Penğuanleri nasıl bula biliriz bizde dikmek istiyoruzda

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya