10 Ocak 2016 Pazar

Şirin Uçak Aplikeli Alt Açma Setim

Merhaba ,daha önce diktiğim alt açma setini sunmak isterim :)

 Genelde erkek bebekler için tercih edilen uçak figürlü alt açma setim.Set her zamanki gibi alt açma minderi,kirli ve ya yedek çamaşır torbası ve bez çantasından oluşmakta.Son günlerde sete emzirme önlüğünü de ekledim.
 Alt açma minderi içinde bulunan havlu parça iki adet hazırlanmaktadır.Yedeklidir yani :))Cırt bant havlu kumaşın ipliklerini çektiği için düğmeli yapmaktayım.Makinesini alır almaz çıtçıtlıya geçeceğimi bildiririm :))

Valla yerinizde olsam ben de benden alış veriş yapardım.Benden söylemesi :))
Sipariş için nurselinatolyesi@gmail.com
                   emeksensin.com/hamucera

2 yorum:

  1. Uçakların şirinliğine bittim, bebeğim olsa senden başkasından bebek alışverişi yapmazdım ne yazık ki, bebeğim yok ama inşallah yeğenlerimin bebeklerine yetişirim....eline sağlık canım, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın Müjde abla yaa :))
    Başladığım her işte çok heyecanlanıyorum,çok severek dikiyorum.Yalnız fotoğraf çekme aşaması benim için sıkıcı.Sırf bu iş için biri lazım bana galiba.Fotoğraflarda göründüklerinden daha güzeller yani :))
    Çook teşekkür ederim,güzel yorumların için,öpüyorum..

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya