14 Ekim 2015 Çarşamba

Bebekli Alt Açma Seti


Merhaba sevgili bloğum :)) Uzun zamandır uğrayamamıştım,ihmal ettim seni,kusuruma bakma artık.Biraz nankörüm demek ki,instagramı bulunca seni unuttum.Terbiyesiz ben :))
Burada yokken diktiklerimi artık sırasıyla ekleyeceğim.İlk sırayı  alt açma setine veriyorum.

Alt açma setlerinde de ilk çalıştığım ürün hariç, hep sarı çalışmışım.Önceki yıllarda sorsaydınız, en sevmediğim tek renkti sarı.Şimdiyse vazgeçilmezim olmuş.Bütün renklere de yakışıyor zilli,mecburen(!) kullanıyorum.
 Fotoğraflar cep telefonundan,bulanıklık ondan olabilir.Allahım bana en kısa zamanda fotoğraf makinesi almayı nasip et,aminnn .Arif sen de duy canım :))

 Ben bu setin aplikesini çok sevdim bu arada.Severek çalıştım,Gözlere baksanıza boncuk boncuk :))Ay'da ne işi varsa ,onu bilemedim ama:))Neyse...
Aile büyüğümüzün torununa hediye olarak diktim,inşallah severek kullanılır.İyi günlerde...
Bu arada bloğumun ismini de değiştirdim.Hamuçera idi artık nono.Daha kolay ve akılda kalıcı diye düşünüyorum.
Bloğumdaki ürünlerden birinden sipariş vermek isteyen olursa handmadebynono@gmail.com adresine mesaj gönderebilir.
  Bugün hicri yılbaşı,umarım hayırlara vesile olur.Ülkemizin üzerinden kötülük bulutları gider.Kötü kalpli,vicdansız,sevgisiz insanımsıların elleri kolları bağlanır da istediklerini yapamazlar inşaallah.
Barış,sevgi dolu günler diliyorum,ülkeme insanlara .....
                                                                                                                     handmadebynono

2 yorum:

  1. Ben de nerede diyordum iyi ki geldin, hoş geldin ihmal etme buraları:) Ay, yıldız, bebek çok hoş olmuş sanki Ay, leylek gibi bebeği getiriyor çok ilginç bayıldım güle güle kullansınlar. Eline sağlık canım. Harikasın.
    Unutmadan bloğunun yeni ismi de hayırlı olsun, güzel dileklerine de Aminnnn diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müjde abla ,çok seviyorum seni.Blog ismini değiştirdim ama sayfaya uyarlayamadım,pek anlamıyorum bu işlerden.sevgilerimi yolluyorum :))

      Sil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya