25 Haziran 2013 Salı

PİKE TAKIMI

 Evlenirken çeyizim için Eminönü'den pike kumaşı almıştım.Piko yaptırdım kullanıyorum,ama yatağa serdiğimde her iki taraftan anca 5er cm sarkıyor.Eni o kadar dar yani.Yine 1-2 ay önce Eminönü'den aynı pike kumaşından aldım.(Bu arada pike kumaşları ne kadar çeşitlenmiş,insan karar vermekte zorlanıyor)Yeni diktim fotoğraflamak için serdim eni 2,30 olduğu için 35er cm sarkıyor.Yani enleri geniş olduğu için kullanımı da daha rahat ,yatak örtüsü yerine de kullanılabiliyor.



6 yorum:

  1. Delicado e muito bonito!
    Adorei.
    Boa semana.
    Beijinhos

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar zarif! Bayıldım :)) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Siz de çok zarifsiniz. :)

    YanıtlaSil
  4. Nette pike takimi bakarken gorsellerde bu resim hosuma gitti actim baktim bide ne goreyim bizim nurcan hanim. Cok guzel olmus ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Neslihan Hanım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya